سرپرست راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۶۱۲ قطعه زمین به مشمولین قانون جوانی جمعیت در استان کرمان واگذار خواهد شد.

رضا حافظی گفت: روز دوشنبه ۱۰ مهرماه امسال و در آستانه ایام ربیع الاول و میلاد پیامبر رحمت (ص)، ۶۱۲ قطعه زمین به مشمولین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان کرمان واگذار خواهد شد.

او افزود: واگذاری زمین به مشمولین طرح جوانی جمعیت استان کرمان، همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) در بازه زمانی اول تا ۱۷ ربیع الاول تحت عنوان پویش پیامبر رحمت (ص)، برنامه ریزی شده است و در استان کرمان در روز دوشنبه ۱۰ مهرماه امسال به صورت نمادین و طی مراسمی با حضور مقامات کشوری و استانی و خانواده متقاضیان ۶۱۲ قطعه زمین به مشمولین این طرح واگذار خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بیان داشت: تعداد قطعات زمین واگذاری شده قطعه خواهد بود که این قطعات در شهر‌های کرمان، بم، بردسیر، بافت، رفسنجان و انار ساماندهی شده است.

او افزود: متقاضیان۶۱۲ قطعه زمین به تفکیک در شهرستان‌های بم ۱۳۰ قطعه، در رفسنجان ۳۰ قطعه، در انار ۵۴ قطعه، در بردسیر ۱۱۴ قطعه، در بافت ۱۴۰ قطعه و در کرمان ۱۴۴ قطعه، دریافت خواهند کرد. 

حافظی بیان داشت: تامین زمین برای سایر مشمولین این طرح در استان کرمان در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود. 

او تصریح کرد: خانواده‌های واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح مذکور می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: تامین زمین ، جوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
سلام من ۵ فرزند دارم شرایط زندگی سخت است روستا نشینم هیچ طرحی شامل مانشد فرزند پنجم متولد ۱۴۰۰ اگر واقعیت داره برای ما هم کاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
سلام من هم در شهرستان عنبراباد زندگی میکنم این طرح شامل ما هم میشه ثبت نام کردیم ولی خبری نیست اول گفتن به همه مشمولین زمین میدن الان میگن باید قرعه کشی کنیم فقط پارتی بازی میکنن الکی مردم رو دل خوش میکنن خدا لعنتشون کنه
آخرین اخبار