مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه چابهار(جنوب سیستان و بلوچستان) گفت: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ کارت سوخت متخلف از ابتدای امسال پس از شناسایی، مسدود و مشمول اعمال جریمه شدند.

سید کیومرث کمالیار  اظهارکرد: پایش کارت های سوخت در مجاری عرضه منطقه چابهار در حال انجام بوده و تمهیدات لازم در خصوص انجام پایش و کنترل در مجاری عرضه اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: اعمال کنترل و نظارت دقیق بر تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی با توجه به شرایط حساس نقاط مرزی در مقطع کنونی یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های شرکت در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی است.

‎مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه چابهار ادامه داد: با توجه به نوسانات نرخ ارز و حجم بسیار گسترده قاچاق فرآورده‌های نفتی، طرح کنترل و پایش کارت‌های سوخت از ابتدای شهریور ماه در حال اجراست.

‎وی بیان کرد: تیم‌های پایش در منطقه متشکل از کارکنان علاوه‌بر حضور فیزیکی در مجاری عرضه، کنترل دوربین‌های پلاک خوان و نیز دوربین‌های مداربسته جایگاه‌ها و نیز ثبت دستی پلاک‌های ورودی به جایگاه‌ها، به صورت کاملا دقیق تمامی اتفاقات مجاری عرضه را زیر نظر گرفته و با متخلفان برخورد می‌شود.

کمالیار ضمن تاکید بر استمرار کنترل و نظارت بر جایگاه‌ها خاطرنشان کرد: با هرگونه سوء استفاده از کارت‌های اشخاص غیر و یا استفاده از کارت‌های مهاجر توسط سوداگران و قاچاقچیان که سبب خلل در امر خدمت رسانی به مردم شود شدیدا برخورد می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار