رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۱۷۰ هزار قلم لوازم آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق در ۲ انباری به آدرس کهریزک و فدائیان اسلام، تخلیه و انبار شده که متهمان پرنده سعی داشتند به مروز و طی چند روز این اموال را وارد بازار تهران کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، دستور شناسایی، دستگیری متهمان و همچنین بازرسی از محل هر ۲ انبار صادر و تیم‌های عملیاتی این پلیس پس از چند شبانه روز کار تحقیقاتی موفق به دستگیری متهمان این پرونده‌ها شده و در بازرسی از انبار‌های مذکور نیز، تعداد زیادی انواع لوازم آشپزخانه که فاقد اسناد و مدارگ گمرکی بودند کشف شد.

وی افزود: کالا‌های مکشوفه، شامل ۱۴۶ هزار و ۶۸۸، قاشق و چنگال، ۲۰ هزار و ۱۹۶ عدد چاقو و ساطور آشپزخانه و ۸۴۰ عدد لوازم آشپزخانه دیگر ساخت کشور چین، است که پس از صورتجلسه و تکمیل پرونده به همراه متهمانی که در بازجویی اعتراف کرده بودند به مرجع قضائی منتقل شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، در پایان، با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۶۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.