مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: جشن عاطفه ها تا ۱۵ مهرماه در ۶۰ پایگاه، ۴۰ پایگاه سیار، ۳۷ مدرسه و ۴۷۰ مرکز نیکوکاریِ این استان ادامه دارد.

ناصر عسکری‌نژاد، در آیین جشن عاطفه‌ها در پایگاه میدان آزادی کرمان، در جمع خبرنگاران، به آغاز جشن عاطفه‌ها از ۱۵ مردادماه اشاره کرد و اظهار داشت: این جشن تا ۱۵ مهرماه در ۶۰ پایگاه، ۴۰ پایگاه سیار، ۳۷ مدرسه و ۴۷۰ مرکز نیکوکاری ادامه دارد.

او افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مجازی هم در این کار خیر سهیم باشند و از طریق کد دستوری #۰۳۴* ۸۸۷۷* یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ کمک‌های خود را پرداخت کنند.

 عسکری‌نژاد از برگزاری رزمایش اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر در استان خبر داد و تصریح کرد: با کمک خیران و منابع کمیته امداد، بسته‌های کاملی آماده شده که بخشی از آن‌ها در رزمایش اهدای لوازم‌التحریر که روز شنبه برگزار می‌شود، به دست دانش‌آموزان محروم می‌رسد، بخشی هم در طول ماه مهر در اختیارشان قرار می‌گیرد.

او حمایت تحصیلی را یکی از اقدامات مهم کمیته امداد دانست و عنوان کرد: یکی از حوزه‌های توانمندسازی، حمایت تحصیلی است که در قالب‌های مختلف از جمله همکاری با موسسات کنکور یا خوابگاه‌های دانش‌آموزی اجرایی می‌کنیم.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان از کسب رتبه زیر هزارِ هفت نفر از دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در کنکور سراسری خبر داد و گفت: این دانش آموزان به صورت ویژه با تلاش این نهاد حمایت می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.