مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از برپایی تعداد ۳۷۹ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها درسطح استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: تعداد کل پایگاه‌های جشن عاطفه‌های امسال در استان  ۱ هزار و ۳۵۷ پایگاه است .

او افزود: مرحله نخست این جشن در روز‌های ۷ و ۸ شهریور ماه در ۳۷۹ پایگاه ثابت وسیار در میادین، معابراصلی شهر‌ها و روستاها، مراکز نیکوکاری، مساجد و پایگاه‌های بسیج و ۹۷۸ پایگاه   برگزار می شود.

سلم آبادی با اشاره به اینکه در مرحله اول تعداد ۴۹۸ نفر نیروی انسانی شامل نیرو‌های امداد، مراکز نیکوکاری و بسیج، در این پایگاه‌ها مستقر وآماده دریافت کمک‌های نقدی وغیرنقدی مردم نیکوکار خواهند بود. ادامه داد:  مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۰ مهرماه در سطح مدارس استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان  شعار امسال جشن عاطفه‌ها را" با رنگ مهر رویایی را بسازیم " عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۷ دانش آموز تحت حمایت این نهاد بوده که درآستانه سال تحصیلی جدید نیازمند حمایت مردم سخاوتمند هستند.

او گفت: کمک‌های جمع آوری شده درمرحله نخست توسط حوزه‌های حمایتی این نهاد تا پایان شهریور بین دانش آموزان نیازمند یتیم و غیریتیم توزیع می‌شود.

سلم آبادی  اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها با هدف توسعه فرهنگ انفاق و نوع دوستی و تقویت مشارکت اجتماعی مردم با مشارکت این نهاد، بسیج، آموزش و پرورش و صدا و سیما و سایر دستگاه‌های عضو ستاد با رویکرد استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزارمی شود.

مدیرکل کمیته امداد  تصریح کرد:سرشماره تلفن همراه #۰۵۶*۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری با شماره ۰۹۶۸۸۷۷، سایت کمیته امداد، اپلیکیشن سنا، بله، سکه، آپ، دستگاه‌های خود پرداز بانک‌ها و ادارات تابعه این نهاد را از روش‌های نوین پرداخت کمک به نیازمندان عنوان کرد.

انتهای پیام / ط آ

جشن عاطفه‌ها یاری گر کودکان بی بضاعت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.