حسینی نژادگفت: کمیته اشتغال زرند تشکیل خواهد شد و شرکت‌ها در صورت نیاز به نیرو بایستی با هماهنگی اداره کار و از طریق سامانه کاریابی اقدام کنند.

جلسه کمیسیون کارگری زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سرهنگ پاسدار محمد کارگر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های صنعتی و نمایندگان کارگری به منظور رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار زرند در این جلسه با بیان اینکه جذب نیرو در تمامی شرکت‌های مادر و یا پیمانکاری‌ها بایستی با هماهنگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گیرد، افزود: کمیته اشتغال شهرستان تشکیل خواهد شد و شرکت‌ها در صورت نیاز به نیرو بایستی با هماهنگی اداره کار و سامانه کاریابی اقدام کنند.

در این جلسه مطالبات نماینده‌های کارگری در چند حوزه از قبیل حوزه ورزش و تفریحات سالم، حوزه بهداشت و درمان، آموزش‌های تخصصی و عمومی و راه‌های معادن و شرکت‌ها مطرح و مقرر شد با توجه به جلسات قبلی برگزار شده پیرامون موضوع فوق، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک جلسه تخصصی هماهنگی لازم را در خصوص برنامه‌ریزی اجرای مجموعه ورزشی با مشارکت صنایع و معادن شهرستان معمول دارد.

نماینده عالی دولت با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته و آنالیز قبلی از سوی کمیته تخصصی و تعیین سهم هر یک از معادن با توجه به میزان مورد استفاده در خصوص راه‌های شهرستان اظهار داشت: دوبانده شدن ۱۳ کیلومتر اول جاده زرند ـ سیریز تا ۳ راهی سنگ آهن جلال آباد به صورت مشارکتی در دستور کار قرار خواهد گرفت، همچنین در حوزه بهداشت و درمان در بحث تجهیزات و زیر ساخت‌ها نیز تصمیماتی اتخاذ و در حال پیگیری و اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار