ظرفیت‌های رسانه‌ای مناطق مختلف استان کرمان در نشست اعضای شورای اسلامی استان با مدیرکل صداوسیمای کرمان بررسی شد.

 رییس شورای اسلامی استان کرمان به طرح مشکلات تولید محتوا و پوشش اخبار، توسط خبرنگاران آزاد، پرداخت و در عین حال، پوشش زنده اخبار و مناسبت‌هایی همچون، تاسوعا و عاشورا و اربعین حسینی از روستا‌های دور و نزدیک استان را از اقدامات تحسین برانگیز رسانه ملی و استانی برشمرد.

عزیزآبادی همچنین، به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و روستا‌ها را ظرفیت‌های مناسبی برای تولید محتوا‌های رسانه‌ای مرتبط با انتخابات عنوان کرد. 
مدیر کل صداوسیمای کرمان هم به فعالیت ۱۷۰ شبکه رادیویی، تلویزیونی، سراسری و استانی اشاره کرد و گفت؛ همواره برای انعکاس هر چه بهتر صداو تصویر، فرستنده‌های استان در حال به روز رسانی هستند. 

 علیرمضانی به پخش زنده عزاداری از ۱۳۸ نقطه در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: هر چند در استان پهناور کرمان، کار سخت است اما صداوسیما حداکثر ظرفیتش را با استقرار خبرنگاران و ساخت برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی، در راستای معرفی ظرفیت‌های استان و انعکاس مشکلات، و خواسته‌های مردم، بکار گرفته است. 

وی گفت: با پیشرفت‌های حاصل شده، امکان برقراری ارتباط زنده خبرنگاران آزاد، با شبکه‌های سراسری بویژه شبکه تازه تاسیس خبر ۲ فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار