از خبرنگاران شهرستان‌های زرند و کوهبنان تجلیل شد

فرماندهی انتظامی کوهبنان از خبرنگاران شهرستان‌های زرند و کوهبنان تجلیل کرد.

به مناسبت روز خبرنگار فرماندهی انتظامی کوهبنان امروز از خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و سایت‌های شهرستان‌های زرند و کوهبنان تجلیل کرد.

در این مراسم سرهنگ اسلامی، فرماندهی انتظامی کوهبنان‌گفت: قبل از این که صدا، تصویر، شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی پا به عرصه بگذارند خبر و خبرنگاری بوده است که در راس خبرنگاران، حضرت زینب (س) قرار دارد و حضرت زینب (س) در قالب خطبه و سخنرانی‌های آتشین، باعث حفظ و نگهداری نهضت عاشورا شد و خبرنگاران و روایان در خط مقدم جبهه، باعث انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس شدند.
 
او  افزود: خبرنگاران باید به کارشان افتخار کنند که رسالت زینب گونه دارند و فرماندهی همچون حضرت زینب(س)  دارند که رسالت کربلا را به خوبی برای جهان معرفی کرد.

سرهنگ اسلامی بیان داشت: صبوری، سعه صدر، بیان واقعیت‌ها و... از ویژگی‌های خبرنگاران است و خبرنگاران باید اهل مطالعه، تحقیق، صداقت، امانتداری، سرعت عمل و... باشند.

او تصریح کرد: امنیت، محصول نرمی است که زیر ساخت اقتصاد، فرهنگ و... است  و به برکت وجود ولایت و رهبری ایران اسلامی جز امن‌ترین کشور‌های جهان است.

اسلامی بیان داشت: خبرنگاران، رسالت مهمی بر عهده دارند و  بیان خدمات و واقعیت‌های موجود که در تامین امنیت مردم نقش دارد  برای آرامش آنان ضروری است.

او ابراز داشت: خبرنگاران با حضور به موقع و تهیه گزارش‌های بجا و مناسب برای افزایش تولید و رفع موانع اثر گذار هستند.
 
فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: در حوزه انتخابات، خبرنگاران نقش آفرین هستند تا حضور حداکثری مردم همراه با نشاط را داشته باشیم.

او ادامه داد: کوهبنان امن‌ترین شهر کشور هست به طوری که آمار  جرائم در دهستان خرمدشت صفر است و خرمدشت دهستانی است که مردمی به شدت ولایت مدار، مذهبی، مهربان، میهمان نواز و... دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار