نقش مؤثر خبرنگاری در تقویت باور‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین، خبرنگاری را کاری ویژه و حساس دانست و گفت: این کار است که نمی‌گذارد رخنه‌ای در باور‌های مردم ایجاد شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی زاده در نشست خبری که امروز با هدف گرامیداشت زحمات قشر خبرنگار برگزار شد، با گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی و شهید سلیمانی گفت: غدیرخم به دلیل اینکه روایت نشد، ما ضربه خوردیم؛ ولی کربلا از سوی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) به خوبی روایت گری و خبرنگاری شد.

او افزود: حوزه خبر و خبرنگاری اهمیت ویژه‌ای به خصوص در این روز‌ها و جنگ شناختی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: اکنون کار روایت گری و خبرنگاری در جبهه حق سخت شده است و یک جهاد و رزم هست و اینکه خبرنگار در این کار بتواند با توجه به دیکتاتوری که غرب دارد، خبری را منتقل کند، تبیین هنرمندانه و شجاعت می‌خواهد.

او بیان داشت: حضور مردم با کار خبرنگاران در عرصه‌های مختلف از جمله عزاداری‌های محرم و.. سیلی سختی به دشمن می‌زند و شغل خبر کار ویژه و حساسی است و این کار است که نمی‌گذارد رخنه‌ای در باور‌های مردم ایجاد شود.

سرهنگ محمدی زاده گفت: منفی جلوه دادن درست نیست و باید درکنار اخبار منفی، اخبار مثبت و امید آفرین نیز منعکس شود.

او افزود: جبهه انقلاب با وجود کمبود ابزار‌ها توانسته با توکل به خدا موفق شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) به برخی اقدامات سازمان بسیج پرداخت و گفت: گردان‌های سایبری و فضای مجازی راه اندازی شده است.

او به اقدامات در زمینه اشتغال پرداخت و افزود: بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله: یادواره شهدای خانگی، محرومیت زدایی، اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و... فعالیت‌های مختلفی انجام داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار