فرمانده سپاه پاسداران ناحیه زرند، برنامه هفته دفاع مقدس در زرند را تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار محمد کارگر  در نشست برنامه ریزی برای هفته دفاع مقدس با تجلیل از حضور پرشور و شعور مردم خصوصا جوانان و نوجوانان در پیاده روی جاماندگان از راهپیمایی جهانی اربعین گفت: حضور عاشقانِ مکتب اهل بیت (ع)  و ارادتمندان به امام حسین(عو یاران باوفایش در پیاده روی جاماندگان اربعین، چنان حماسی و باشکوه بود که باعث شگفتی تعدادی از میهمانانی  که از سایر مناطق به زرند آمده بودند، شد.

او افزود:  این گونه حضور و مشارکت زرندی‌ها، ریشه در اعتقاد و باور‌های عمیق آنان  در تمامی ادوار دارد و همیشه یک حرکتِ رو به جلو و رو به فزونی داشته و خداوند را به واسطه‌ داشتن چنین مردم دیندار، ولائی و انقلابی، شاکر و سپاسگزاریم.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه زرند ضمن قدردانی از عوامل برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین و نیز یادواره‌های شهدا در این ایام از حضور حجت الاسلام  و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ کرمان، استاندار، فرمانده سپاه ثارالله استان و سایر مسئولانی که برای شرکت در این برنامه‌های فرهنگی. مذهبی حضور یافتند، قدردانی کرد.

او سپس به تشریح رئوس برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: امسال هم مثل ادوار گذشته این برنامه‌ها در تمام مناطق شهرستان با مشارکت آحاد مردم برگزار خواهد شد تا بار دیگر مُهرِ پافشاری بر آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس و ایستادگی در برابر تمام دشمنان را بر صفحه‌ی تاریخ ماندگار سازند.

سرهنگ کارگر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عرصه دفاع مقدس گفت: برای گرامیداشت نام و یاد شهدا، حماسه سازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس نیز برنامه‌های متعددی منظور شده است. 

او  سرکشی از خانواده معظم شهدا از سوی مسئولان و نیز همایش باشکوه جوانان در گام دوم، اجرای برنامه‌های شب خاطره به همت رزمندگان زرندی و اجرای ده‌ها برنامه‌ متنوع فرهنگی و هنری دیگر را از برنامه‌های مهمی دانست که در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه زرند ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش مضاعف، باید از این مناسبت‌ها که انصافا ظرفیت مناسبی برای تبادل فرهنگ مقاومت، ایثار و حماسه به نسل جوان است، استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار