گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان با شعار «ما متحدیم» در قالب دیدار، سرکشی و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این دوره هشت ساله را پرافتخار دانست و گفت: ما هر چه داریم از برکت دوره دفاع مقدس و خون شهیدان است.

او بیان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، همه نمادین و برای یادآوری رشادت‌های هشت ساله هستند و نمی‌توانند به واقع اثرگذاری ایثارگری شهدا و رزمندگان را بیان کنند.

استاندار کرمان، مشارکت گروه‌های مردمی، برنامه‌های شاخص دستگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدای اقشار و دیدار و سرکشی از پیشکسوتان دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان به پیش‌بینی ۳۶ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رژه ۳۱ شهریور ماه، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی و رزمایش دیدار از ۳ هزار خانواده شهید بسیجی و پاسدار از اول تا ۱۰ مهر برنامه‌ریزی شده است.

او بیان کرد: نشست‌های روشنگری، راهیان نور، انجام کمک‌های مومنانه به تعداد ۷ هزار بسته، تجلیل از سربازان مقاومت، نواختن زنگ مقاومت و صبحگاه، خاطره‌گویی در مساجد، مسابقات فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

محمود مهدوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار "ما متحدیم" از جمعه ۳۱ شهریور تا جمعه ۷ مهر برگزار می‌شود که شروع هفته با ارتباط تصویری مسئولان عالی‌رتبه نظام است و پیش‌بینی برنامه کرمان از جوار گلزار شهدا دیده شده است.

او تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، همسران شهدا، همسران آزادگان و زنان حاضر در جنگ تحمیلی را از جمله برنامه‌های این ایام معرفی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار