جمعی بانوان قمی از پنجره‌های مشرف خانه‌ها به محوطه بوستان نرگس و حضور برخی از آقایان به بهانه‌های مختلف در این بوستان گلایه کردند.

 از سال ۸۱ بوستان نرگس قم مختص بانوان قرار داده شد تا بانوان به دور از هر گونه مسئله و مشکلی ساعتی را در آنجا به تفریح بپردازند.

این بوستان در سال های اخیر پاتوق دختران جوان و نوجوان بوده است و مدارس دخترانه هم گاهی اردو‌های درون شهری خود را در این بوستان برگزار می‌کنند با این وجود جمعی از بانوان قمی با ثبت پویشی با عنوان «گلایه بانوان قم از پنجره‌های مشرف خانه‌ها به محوطه پارک» از وضعیت امروز این پارک گلایه کرده و از مسئولان شهرداری خواستار رسیدگی به وضعیت این بوستان شده‌اند.

در متن این پویش آمده است: «بوستان نرگس قم که مختص به بانوان می‌باشد دارای چندین مشکل است.. مهم‌ترین مشکل آن که باعث نگرانی مردم مذهبی و شهیدپرور قم شده این است که متاسفانه ساختمان‌های اطراف به راحتی به داخل بوستان دید دارند و این باعث شده که بانوان عفیف قم در این بوستان احساس ناراحتی داشته باشند. ثانیا حتی در زمان ویژه حضور بانوان در بوستان، آقایانی با بهانه‌های مختلف در بوستان حضور دارند. اگر این بوستان مختص به بانوان است باید مردم نسبت به چنین مسائلی حساسیت داشته باشند. از مسئولین امر درخواست داریم نسبت به این مسائل پاسخگو باشند»


بیشتر بخوانید

ورود دادستانی قم به ماجرای بوستان بانوان نرگس

بوستان نرگس در محله سالاریه قم و خیابان امام حسین غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار