مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح امحای موش و جوندگان مزاحم در سطح مناطق هشت‌گانه شهری قم خبر داد.

سید محسن میرهادی گفت: مقابله با موش و جوندگان موذی از جمله مطالبات و تماس‌های مکرر شهروندان طی ماه‌های اخیر بوده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: با اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی باغچه‌ها، لانه‌کوبی و طعمه‌گذاری، تعداد قابل‌توجهی از لاشه موش از سطح شهر جمع‌آوری و غلبه جوندگان در برخی از نقاط شهری کنترل شد.

میرهادی اضافه کرد: برای کنترل و مدیریت تعداد جوندگان در سطح شهر قم این طرح به‌صورت مستمر در سطح مناطق هشت‌گانه و ۲۶ ناحیه شهری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: طرح مقابله با جوندگان و حیوانات موذی از ۱۵ مردادماه در سطح مناطق هشت‌گانه شهرداری قم آغاز شده‌است.

میرهادی اضافه کرد: طرح امحای موش و جوندگان در سطح شهر قم باتوجه‌به حساسیت موضوع با همراهی و مشارکت محیط‌زیست و مرکز بهداشت شهرستان قم طی حدود یک ماه انجام شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در پایان گفت: طرح امحای موش‌های سطح شهر، به‌خاطر زادوولد بالای این جوندگان و نگرانی‌هایی که در خصوص بهداشت و انتقال بیماری‌های مشترک در کنار ترس و واهمه‌ای که برای بسیاری از مردم توسط آن‌ها ایجاد می‌شود در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار