مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اجرای موفق طرح امحای موش و جوندگان مزاحم در سطح مناطق هشت‌گانه شهری قم خبر داد.

سید محسن میرهادی،مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقابله با موش و جوندگان موذی از جمله مطالبات و تماس‌های مکرر شهروندان طی ماه‌های اخیر بوده است.

او ادامه داد: با اقدامات انجام‌شده در خصوص بهسازی باغچه‌ها، لانه‌کوبی و طعمه‌گذاری، تعداد قابل‌توجهی از لاشه موش از سطح شهر جمع‌آوری و غلبه جوندگان در برخی از نقاط شهری کنترل شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: برای کنترل و مدیریت تعداد جوندگان در سطح شهر قم این طرح به‌صورت مستمر در سطح مناطق هشت‌گانه و ۲۶ ناحیه شهری ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه طرح مقابله با جوندگان و حیوانات موذی از ۱۵ مردادماه در سطح مناطق هشت‌گانه شهرداری قم آغاز شده‌است، یادآور شد: طرح امحای موش و جوندگان در سطح شهر قم باتوجه‌به حساسیت موضوع با همراهی و مشارکت محیط‌زیست و مرکز بهداشت شهرستان قم طی حدود یک ماه انجام شد.

میرهادی در پایان گفت: طرح امحای موش‌های سطح شهر، به‌خاطر زادوولد بالای این جوندگان و نگرانی‌هایی که در خصوص بهداشت و انتقال بیماری‌های مشترک در کنار ترس و واهمه‌ای که برای بسیاری از مردم توسط آن‌ها ایجاد می‌شود در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
جک‌ میگید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
پس این همه موش تو شهر توهم؟؟؟؟؟
آخرین اخبار