مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگینی در تمامی محورهای شمالی کشور به ویژه آزاد راه تهران _ شمال شاهد هستیم.

ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر  تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده های انارک، هزارچم و سیاه بیشه، تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر(شمال به جنوب)  حاکم است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل رینه تا آب اسک، در آزادراه رشت - قزوین محدوده های سراوان و رودبار  گزارش شده است.

او می‌گوید:  تردد روان در محور مرز مهران - ایلام، در محور مرز شلمچه - خرمشهر، محور مرز چذابه - بستان، در محور مرز خسروی - قصر شيرين، در محور مرز باشماق - مریوان و در محور مرز تمرچین - پیرانشهر  را شاهد هستیم.

او گفت: با توجه به اتمام تعطیلات اربعین مسافران حتما پیش از عزیمت به جاده ها حتما از آخرین وضعیت ترافیکی محورها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

برچسب ها: حمل ونقل ، وضعیت راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار