استاندار:

با نظارت‌های سنتی نمی‌توان با ساخت و ساز‌های غیرمجاز مقابله کرد

استاندار آذربایجان غربی گفت: با نظارت‌های سنتی نمی‌توان با ساخت و ساز‌های غیرمجاز مقابله کرد، دستگاه‌های متولی باید با جدیت با متخلفان برخورد کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی روز پنجشنبه در جلسه محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخودار شهرستان پیرانشهر با بیان اینکه  سیاست دولت سیزدهم ایجاد توازن و توسعه عدالت اجتماعی است و در این راستا ارتقای شاخص‌های مناطق مختلف در دستور کار قرار دارد و نیز آموزش و پرورش باید برای ارتقای سرانه آموزشی با جدیت وارد شود.

محمدصادق معتمدیان اظهار کرد: برای افزایش سرانه‌ها باید طرح جامع شهری با افق بلند مدت دیده شود.

مقام ارشد اجرایی استان با انتقاد از رشد قارچ گونه ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان پیرانشهر گفت: با نظارت‌های سنتی نمی‌توان با ساخت و ساز‌های غیرمجاز مقابله کرد و دستگاه‌های متولی باید با جدیت در این زمینه با متخلفان برخورد کنند.

 استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز دغدغه ارکان مختلفم  نظاو دستگاه‌ها، برطرف کردن مطالبات انباشت شده مردم است و مسوولان برای کمک رسانی به آنان و حل مشکلات منصوب شده اند گفت: لازمه این کار داشتن روحیه جهادی و خستگی ناپذیری برای خدمت به مردم است.

در این نشست طرح‌های محرومیت زدایی در حوزه‌های مختلف، پروژه‌های گازرسانی، مخابرات، دفع فاضلاب، آبرسانی و طرح‌های عمران شهری و روستایی بررسی شد.

استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان از برخی مناطق کم برخوردار و محروم شهر پیرانشهر از جمله خاله مامه، شین آباد، قبا، امانج، خیام و کهنه خانه به صورت میدانی بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با مردم این مناطق، مسائل و مشکلات موجود را از نزدیک بررسی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.