با تصویب طرح جامع تجدید نظر شهر پیرانشهر، این شهر مرزی ۶۵۰ هکتار توسعه می یابد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد، گفت: طرح جامع تجدید نظر شهر پیرانشهر در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی بررسی و تصویب شد.

رسول عطائی اظهار داشت: با توجه به توسعه ۶۵۰ هکتاری شهر پیرانشهر تصویب طرح جامع تجدید نظر این شهر زمینه‌ای برای توسعه نیاز‌های مسکونی و خدماتی و شبکه معابر شهری است.

وی ادامه داد: با تصویب این طرح مشکلات تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن و تعاونی‌های مسکن و همچنین سکونت گاه‌های غیررسمی رفع می‌شود.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرستان پیرانشهر از مسائل مورد توجه بوده که با جدیت دنبال می‌شود.

عطائی گفت: بهبود شاخص‌های توسعه و رسیدگی بیشتر به مطالبات مردمی از مسائل مورد توجه بوده که در اولویت قرار دارد.

وی بیان کرد: با تصویب طرح جامع تجدید نظر شهر پیرانشهر این طرح جهت بررسی و تصویب به شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی و در نهایت به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.