شهرستان تکاب به عنوان شهر هدف برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان انتخاب شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در سفر به شهرستان تکاب  در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بنیاد علوی و ۱۰ میلیارد تومان از طریق دو نهاد حمایتیِ کمیته امداد حضرت امام و بهزیستی صرف محرومیت زایی در تکاب می‌شود.

پرویز فتاح از احداث  ۳۰۰ واحد مسکونی برای محرومان تکاب تا پایان سال خبرداد و  اظهار کرد: سهمیه ۱۸۰ واحدی مسکن محرومان از سوی بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی در حال اجرا بود که در این جلسه ۱۰۰ واحد مسکونی از طریق کمیته امداد و ۱۳ واحد هم به مددجویان دارای دو معلول بهزیستی افزوده شد.

استاندار آذربایجان غربی هم در حاشیه سفر آقای فتاح به تکاب اظهار کرد: بنیاد مستضعفان این شهرستان را به عنوان شهر هدف برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی خود انتخاب کرده و تا پایان سال تعهدات بنیاد علوی به عنوان بازوی اجرایی بنیاد مستضعفان در شهرستان عملی خواهد شد. 

محمد صادق معتمدیان افزود: بیش از ۵۲ درصد از مصوبات سفر استانی به شهرستان تکاب محقق شده و تا پایان شهریور ماه امسال درصد پیشرفت تحقق مصوبات سفر اول به بیش از ۷۵ درصد خواهد رسید و تا پایان سال انشاء الله همه مصوبات سفر محقق خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: از عمده مطالبات مردمی در این شهرستان توسعه راه ارتباطی تکاب به شاهیندژ از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ۳۸ و نیم کیلومتر به پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم مسیر شهرستان تکاب به شاهین دژ را چهاربانده کنیم.

وی افزود: ۱۲ کیلومتر از مسیر تکاب به شاهیندژ بلاتکلیف مانده بود که امروز مصوب شد راه و شهرسازی مراحل مطالعات و پیمانسپاری آن را انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.