رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: بیش از ۲۱ هزار برگ بارنامه در ۵ ماهه گذشته در شهرستان نمین صادر شده است.

مهدی آزاد در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۵۲۲ هزار و ۷۶۸ تن کالا از این شهرستان جابجا شده گفت: ۲۴ شرکت در حوزه حمل ونقل کالا در شهرستان نمین فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۵ هزار و ۵۴۵ نفر مسافر نیز از این شهرستان به مقاصد مختلف جابجا شده اند تصریح کرد: ۲ شرکت حمل ونقل مسافربری در شهرستان نمین در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۱۹۰ مورد گشت راهداری جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۳۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف، ۲۱ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۱۷ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم این شهرستان اقدام شده است.

آزاد در ۵ ماهه گذشته با استفاده از هزار و ۹۰۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین را یادآور شد و اظهار کرد: راهداران ۸۹ کیلومتر شانه سازی انجام داده اند.

او در مدت یاد شده از تسطیح و رگلاژ بیش از ۲۰۰ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی این شهرستان خبرداد و افزود: راهداران در این مدت ۷۱۰ متر مکعب پاکسازی کانال انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین انجام ۲۹۵ مورد گشت راهداری، نصب ۳۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد، اصلاح و بازسازی ۶۰ شاخه گاردریل، ایمن سازی تیر‌های روشنایی با دپو خاکریز ۱۱۵ مورد، رنگ آمیزی ۳۶۰ متر مربع از سرعت کاهها، جمع آوری و بازسازی ۱۰۵ عدد از تابلو‌های فرسوده، شستشوی هزارو ۸۸۰ عدد تابلو، انجام ۸۰ کامیون ریزش برداری، پاکسازی ۷۵ کیلومتر زباله و حمل ۶۳۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیزراه مرزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.