معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا در ۴ ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده است.

رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت حمل ونقل کالای شهرستان خلخال گفت:در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱ میلیون و ۳۱۰ هزار تن کالا جابجا شده بودافزایش ۵ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۹۹ هزار و ۲۸۹ برگ بارنامه نیز در استان صادر شده افزود:در مقایسه با سال گذشته که ۹۵ هزار و ۶۴۱ برگ بارنامه صادر شده بود در ۴ ماهه گذشته افزایش ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل عمده کالا‌های جابجا شده را سیمان فله وکیسه ای، مصالح ساختمانی، آب معدنی، هندوانه، سیر و شمش آهن برشمرد و خاطرنشان شد:در ۴ ماهه گذشته ۵۸۴ هزار تن کالا در شهرستان اردبیل، ۱۳۶ هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد، ۴۱۷ هزار و ۲۵۴ تن کالا در شهرستان نمین، ۵۵ هزار و ۲۴۸ تن کالا در شهرستان بیله سوار، ۳۴ هزار و ۳۸۰ تن کالا در شهرستان مشگین شهر، ۱۶ هزار و ۸۷۵ تن کالا از شهرستان گرمی، ۱۰۲ هزار و ۱۳۷ تن کالا از شهرستان خلخال، ۳۴ هزار و ۶۳۲ تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

شیرین زاده در مدت یاد شده افزایش ۱۱۰ درصدی جابجایی کالا را در شهرستان خلخال یادآور شدو اظهار کرد:در ۴ ماهه گذشته ۱۰۲ هزار و ۱۳۷ تن کالا از این شهرستان به مقاصد مختلف جابجا شده در حالیکه در مدت مشابه سال قبل ۴۸ هزار و ۶۲۷ تن بوده است.

او همچنین در ۴ ماهه گذشته از افزایش ۱۱ درصدی صدور بارنامه در شهرستان نمین خبرداد و تصریح کرد:در ۴ ماهه سال گذشته ۱۵ هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده بود درحالیکه در ۴ ماهه گذشته این رقم ۱۷ هزار و ۲۱۳ برگ بارنامه بود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شدو افزود:۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

او از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.