معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴ بانده کردن مسیر ایلام به مهران و تعریض جاده های منتهی به سایر پایانه های مرزی، ترافیک این مناطق را به صفر رسانده است.

داریوش امانی در برنامه پیگیری شبکه خبر گفت:یکی از موضوعاتی که در سال های گذشته باید به آن توجه می شد بحث ترافیک ایلام به مهران بود چراکه ما در این محور ترافیک شدید داشتیم.

به گفته رئیس سازمان راهداری  با اخذ مجوز و دریافت بودجه توانستیم مسیر ایلام_ مهران را ۴ بانده و سایر پایانه های مرزی  پر ترافیک را دو خطه کنیم و میزان ترافیک در این محور را در مقایسه با سال گذشته کاهش چشم گیری دهیم.

او می گوید: در دو سال گذشته حدود ۳۵۰ میلیارد تومان در حوزه تعریض جاده، پل، روکش آسفالت و نصب نیوجرسی و نزدیک به ۱۱۰۰ میلیارد تومان در شرکت زیرساخت هزینه شده و امروز شاهد چهاربانده شدن مسیر ایلام به مهران، بدون ترافیک هستیم.

امانی گفت:  مسیر ایلام به مهران ۴ بانده شده نقطه ترافیکی نداریم و جداسازی انجام شده بعضی جداسازی ها توسط نیوجرسی انجام می‌شود بعد از اربعین این عملیات اتفاق خواهد افتاد.

او گفت: نظارت‌ کامل بر روند فروش بلیت در پایانه مرزی مهران داریم و از سوی دیگر ناوگان مورد نیاز برای بازگشت زائران به صورت کامل تامین خواهد شد و امیدوار هستیم دستگاه های دیگر هم ناوگان اعلان شده را تحویل دهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار