سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از افتتاح ۶ هزار و ۶۱۳ واحد مسکن با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در این استان خبر داد.

رضا حافظی گفت: در چهارمین روز از هفته دولت و به صورت ویدئو کنفرانسی، همزمان ۶ هزار و ۶۱۳ واحد مسکن با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

او افزود: این واحدها شامل تعداد ۲۹۰ واحد مسکن حمایتی، ۲۱۰۰ مسکن مهر، ۳۶۵ واحد بازآفرینی، ۳۰۰۸ واحد مسکن روستایی و۸۵۰ واحد خودمالکی هستند.

حافظی تصریح کرد: در کرمان بیش از ۱۳ هزار واحد مسکن در شمال و جنوب استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است.

او به بحث سهمیه مسکن استان اشاره کرد و افزود: طی ۴ سال در شمال و جنوب استان کرمان ۱۵۰ هزار واحد تکلیفی استان بوده است و می‌بایست این تعداد واحد مسکن احداث شود که امیدواریم بتوانیم با کمک دستگاه‌های ذیربط این مسکن‌ها را به مرحله افتتاح برسانیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کرمان تصریح کرد: در طرح جوانی جمعیت بیش از۶ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و در پایان ربان افتتاحیه ۶۴ واحد طرح مسکن مهر شهرک خواجو با حضور استاندار و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان چیده شد و از محل واحد‌ها بازدید به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
مسکن از نون شب واجبتره،خدا لعنت کنه روحانی و اصلاح طلبان رو که به خاطر منافعشون پروژه مسکن مهر رو ادامه ندادند،چون سرمایه دار بازار مسکن هستند