علیرضا سالاری، مستشار دادگاه کیفری یک استان کرمان به سمت رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد طی روز‌های آینده با حضور رییس کل دادگستری استان، امام جمعه، اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان در عنبرآباد برگزار خواهد شد.

در این آیین از خدمات ابوذر داوریان، رییس سابق دادگستری شهرستان عنبرآباد که به عنوان رییس شعبه چهارم دادگاه خانواده شیراز معرفی شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد. 

در حکم انتصاب رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد که به امضای حجت‌الاسلام وا‌لمسلمین محسنی‌اژه‌ای، ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

سالاری، کارشناس ارشد حقوق جزا است و از سال ۱۳۹۱ به عنوان کارآموز قضایی وارد دستگاه قضایی شده و در سال ۱۳۹۲ به عنوان دادیار اجرای احکام دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد فعالیت خود را آغاز کرده است. 

وی در سال ۱۳۹۵ به عنوان بازپرس عنبرآباد و در سال ۱۳۹۷ به عنوان رییس حوزه قضایی شهرستان فاریاب معرفی شده است و از بهمن ماه ۱۳۹۸ تاکنون نیز به عنوان مستشار کیفری یک استان کرمان مستقر در شهرستان جیرفت در حال فعالیت قضایی بوده است.

برچسب ها: دادگستری ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
درود بر مرد شریف و خدمتگزار صادق جناب آقای سالاری
Iran (Islamic Republic of)
سعادت سالاری
۱۰:۱۰ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
جناب علیرضا سالاری سه دران ، بسیار لایق خاکی ،باسواد و مردمی است و شایستگی این را دارد که ریاست دادگستری شهرستان عنبرآباد باشد ..
با سپاس سعادت سالاری سه دران ( پسر دایی )
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
بسیار عالی
آخرین اخبار