فرماندار بردسکن گفت: در هفته دولت امسال ۴۷ پروژه با اعتباری باِلغ بر ۵۸۲ میلیارد تومان در بردسکن افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن گفت: در هفته دولت ۴۷ پروژه با اعتبار بیش از ۵۸۲ میلیارد تومان در بردسکن افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۴۰ پروژه افتتاح و ۷ پروژه کلنگ‌زنی است.

او با بیان اینکه در هفته دولت برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های فرهنگی ورزشی و نیز عمرانی توسط ستاد بزرگداشت دولت برنامه‌ریزی شده است، افزود: در طول این هفته در مجموع بیش از ۷۰ برنامه در شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار بردسکن از بهره‌برداری ۳۶ پروژه با اعتبار ۵۱۱ میلیارد تومان در نقاط روستایی شهرستان خبر و ادامه داد: ۸۸ درصد اعتبارات امسال طرح‌های هفته دولت به روستا‌ها اختصاص دارد که در بحث تحول روستایی که مورد تأکید ریاست‌جمهوری و استاندار خراسان رضوی است، اقدام می‌شود.

دهقان زاده تعداد ۲۱ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد تومان در سطح شهر‌ها نام برد و بیان کرد: جمعیتی در حدود ۸۰ هزار نفر از خدمات این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

او تصریح کرد: با بهره‌برداری از چاه شماره ۲ بردسکن که هزینه‌ای بیش از ۱۰ میلیارد تومان را دربردارد، مشکلات مربوط به کمبود آب در شهر بردسکن مرتفع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.