اجرای طرح نذر درختان پسته برای فرزندان بی‌سرپرست در بردسکن

مدیرعامل موسسه خیریه خاتم الانبیا و خانه فرزندان قدر بردسکن گفت: جمعی از خیرین و پسته کاران روستا‌های بخش شهرآباد در یک حرکت خداپسندانه بیش از ۵۰۰ اصله درخت پسته را در قالب نذر به امور فرزندان بی سرپرست اختصاص دادند.

حسین عظیمی مدیرعامل موسسه خیریه خاتم الانبیا و خانه فرزندان قدر بردسکن گفت: جمعی از خیرین و پسته کاران روستا‌های بخش شهرآباد در یک حرکت زیبا و خداپسندانه بیش از ۵۰۰ اصله درخت پسته را در قالب نذر به امور فرزندان بی سرپرست اختصاص دادند که در این راستا هر اصله درخت توسط این موسسه پلاک گذاری شد.

او درآمد حاصل از این تعداد اصله درخت پسته را در سال گذشته بیش از ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: درآمد حاصل از این تعداد اصله درخت پسته صرف برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تامین جهیزیه و مسکن فرزندان تحت حمایت می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه خاتم الانبیا و خانه فرزندان قدر بردسکن ادامه داد: با هدف درآمد پایدار برای موسسه و تامین مسکن فرزندان بی سرپرست بر آن شدیم پروژه‌ای را در یکی از نقاط سطح شهر بردسکن اجرا کنیم که بتوانیم چند واحد مسکونی را احداث کنیم.

عظیمی بیان کرد: امید است با همت خیرین این پروژه را تکمیل کنیم تا سرپناهی برای فرزندان بی سرپرست داشته باشیم.

او به تاریخچه موسسه خیریه خاتم الانبیاء و مرکز نگهداری فرزندان قدر در شهرستان بردسکن اشاره و تصریح کرد: این مرکز در سال ۷۸ به عنوان اولین مرکز مجوز دار زیر نظر سازمان بهزیستی در شهرستان بردسکن فعالیت خودش را آغاز کرد و تاکنون توانسته علی رغم همه مشکلات اقتصادی با مشارکت بسیار خوب خیران و دولت بیش از ۲۰ فرزند بی سرپرست و بدسرپرست را از سن ۶ تا ۱۳ سالگی نگهداری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.