دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : فاز اول اردوگاه توانمندسازی معتادان در کنگاور۸۰ تا ۸۵ درصد پیش رفته که با همت و تأمین اعتبار از استان و مرکز می‌توان آن را راه‌اندازی کرد.

کیوان گل‌آوری، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : در مرکز صیانت کنگاور ظرفیت، پتانسیل و ظرفیت خوبی باهدف مراقبت افراد بهبودیافته وجود دارد.

وی ادامه داد: کار احداث مجتمع صیانت کنگاور طی دو‌سه سال گذشته در راستای کاهش آسیب‌ها و جلوگیری افراد بهبودیافته از اعتیاد شروع شده تا افراد بهبود یافته در این مکان نگهداری شوند تا دوباره به چرخه اعتیاد برنگردند و جامعه با مشکلات اجتماعی مواجه نشود.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پیگیری‌های مکرری از طریق استانداری و سازمان‌های ذی‌ربط با ستاد مواد مخدر مرکز تا طرح مشخصی برای آن تعریف کنیم و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: این ظرفیت در سه تا چهار فاز راه‌اندازی خواهد شد، زیرساخت‌های فاز اول ۸۰ تا ۸۵ درصد پیش رفته که با همت و تأمین اعتبار از استان و مرکز می‌توان راه‌اندازی کرد.

گل آوری به بازدید استاندار از این اردوگاه در مورخه ۲۴ مردادماه امسال اشاره و بیان کرد: استاندار کرمانشاه تاکید دارد که این مجتمع بزرگ ظرفیت ویژه‌ای برای حرفه‌آموزی و اشتغالزایی معتادان بهبود یافته است که لازم است فعال و بکارگیری شود و قرار شد دستگاه‌ها ذی‌ربط با نگاه راهبردی به صورت اعتباری پای کار بیایند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.