رادیو صبا در آستانه اربعین امام حسین (ع) برنامه «القصه» را به صورت ویژه با روایت کتاب «ازدحام بوسه» تقدیم شنوندگان می‌کند.

شبکه رادیویی صبا در آستانه اربعین امام حسین (ع) برنامه «القصه» را به صورت ویژه با روایت کتاب «ازدحام بوسه» تقدیم شنوندگان می‌کند.

این برنامه که به گویندگی مخاطبان برگزیده رادیو صبا در چالش گویندگی تهیه و تولید می‌شود، که به مناسبت اربعین حسینی کتاب صوتی «ازدحام بوسه» را تقدیم شنوندگان می‌کند. 

رضا عزتی تهیه کننده این برنامه گفت: القصه یکی از برنامه فرهنگی رادیو صباست که در مناسبت‌های مختلف و به گویندگی مخاطبان کتاب‌های صوتی متنوعی را تهیه و تولید می‌کند و این بار در آستانه اربعین کتاب ازدحام بوسه با موضوع پیاده روی روز اربعین تقدیم شنوندگان می‌شود.

وی افزود: این کتاب اثر نرگس مقصودی برپایه‌ی نخستین تجربه وی از سفر پیاده روی اربعین حسینی منتشر شده است. سفری که در سال‌های اخیر با وجود همه‌گیر شدنش در میان بخشی وسیع از جامعه ایران، به دلیل تنوع در انجام و اتفاقات پیش روی آن از جذابیت زیادی برای روایت برخوردار بوده است. این کتاب روایت مسیر سفر نویسنده به کربلا و تجربیات متفاوت اوست. در این کتاب شما با راوی همراه می‌شوید و به سفری جذاب و معنوی می‌روید.

شنیدن این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به سفرنامهٔ مذهبی پیشنهاد می‌کنیم.

گفتنی است «ازدحام بوسه» ششمین کتاب صوتی است که به گویندگی مخاطبان برگزیده رادیو صبا تولید و پخش می‌شود.

«القصه» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی رضا عزتی تقدیم شنوندگان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار