رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۴۰ پزشک و پرستار استان به عراق اعزام می‌شوند.

بهرام دلفان ، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم در خصوص تامین دارو با رئیس جمعیت هلال احمر کشور و اخذ قول مساعد جهت تامین داروی مواکب کربلا منعقد شد.

وی تصریح کرد: همچنین دستور برپایی مواکب سلامت در کربلای معلی و اعزام ۴۰ پزشک و پرستار جهت پوشش اربعین حسینی در خاک عراق صادر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: پایگاه‌های جاده‌ای ۱۱۵ نیز موظف هستند که  صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ شب به‌صورت عمود بر جاده، تمام جاده‌های لرستان را پوشش دهند.

آدینه‌وند سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان و اورژانس پیش بیمارستانی استان نیز در این جلسه گفت: در این راستا، از پنجم شهریور تعداد ۷ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جهت پوشش مراسم اربعین به مرز مهران اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: جهت پوشش و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز  ۱۶ نفر از کادر درمان شامل؛ پزشک، پرستار و کارشناس بیهوشی، از چهارم شهریور جهت استقرار در مراکز از پیش تعیین‌شده به استان ایلام اعزام می‌شوند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر از کادر درمان دانشگاه جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز اعزام می‌شوند.

مریم کوشکی معاون بهداشتی دانشگاه نیز گفت: دو موکب سلامت در خرم‌‎آباد توسط معاونت بهداشتی ایجاد خواهد شد که به پوشش خدمات بهداشتی خواهند پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.