سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از دستگیری سارق مسلح و کشف یک قبضه سلاح کمری به همراه خشاب مربوطه در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ غلامرضا نورا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف تلفن همراه و موتورسیکلت در سطح معابر شهری زاهدان، بلافاصله پلیس با انجام ساز و کار‌های ویژه در این راستا وارد عمل شد.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۳ شیرآباد این شهرستان طی رصد‌های اطلاعاتی گسترده و اجرای طرح‌های ویژه انتظامی در نهایت متهم را در سطح یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و اقدام به دستگیری وی کردند.

سرهنگ نورا با اشاره به عکس العمل تدافعی سارق مسلح گفت: تیم ویژه پلیس با بهره گیری از ترفند‌های خاص پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه مجرم را دستگیر و یک قبضه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و دو عدد فشنگ مربوطه از وی کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه در سوابق فرد دستگیر شده انواع جرائم همانند سرقت به عنف موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه، تهدید، زورگیری و ... مشاهده می‌شود گفت: مجرم برای تحقیقات تکمیلی و کشف جرائم احتمالی دیگر به پلیس آگاهی استان معرفی شد.

برچسب ها: دستگیری سارق ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار