معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت:تمامی دستگاه ها اشتغال داشته اند اما برخی از آنها به دلیل عدم ثبت در سامانه رصد هنوز در عدد صفر محاسبه می شوند و مادامی که این موارد را در سامانه ثبت نکنند جزو آمار اشتغال محسوب نخواهد شد.

سیروس ابراهیمی در مورد درگاه ملی صدور مجوزها  اظهار داشت: برخی از دستگاه ها هنوز نتوانسته اند مجوزهای خود را از طریق این درگاه صادر کنند که قوانین و پیامدهای عدم صدور مجوز توسط این سامانه به صورت جامع برای مدیران دستگاه های اجرایی تشریح شده است.

ابراهیمی تاکید کرد: مدیران دستگاه هایی که هنوز نتوانسته اند عملکرد خود را در سامانه رصد ثبت نمایند و از طریق درگاه مخصوص برای صدور مجوزهای کسب و کار اقدام کنند موظف هستند تا ۱۵ روز آینده موانع موجود را برطرف و در جلسه آینده گزارشی از آن ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان همچنین با بیان اینکه سند اشتغال استان به زودی در شورای توسعه و برنامه ریزی بررسی خواهد شد عنوان کرد: در این سند افق برنامه های استان برای ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت های موجود تدوین شده است.

گفتنی است محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شنبه هفتم مرداد سیما گفت: قزوین، هرمزگان و بوشهر تا امروز با ۴۵، ۴۲ و ۴۰ درصد بیشترین ثبت تعهد برای اشتغال را داشتند و سه استان اصفهان، لرستان و گیلان هم با ۱۰، ۱۱ و ۱۳ و نیم درصد؛ کمترین تعهد را تا امروز داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.