سرپرست شهرداری بجنورد از تولید یک هزار و دویست تن آسفالت در دو روز ابتدای مردادماه خبر داد.

محمد علی کشمیری سرپرست شهرداری بجنورد از تولید یک هزار و دویست تن آسفالت در دو روز ابتدای مردادماه خبر داد و گفت: این تولید در دو روز ابتدای ماه انجام شده که دو برابر تولید در ماه خرداد است.

وی  گفت: با توجه به فصل کاری عمرانی همه توانمان را باید به اجرا خدماتی که درصد قابل قبولی از شهروندان را در بر می‌گیرد، معطوف بداریم.

کشمیری وضعیت فضای سبز شهر را مطلوب ندانست و افزود:با توجه به گرمای هوا و خشک شدن قنات صدر آباد که تامین کننده آب مناطق شرق بجنورد بود تلاش داریم با مدیریت و ساماندهی و سازماندهی ماشین آلات و نیرو‌ها مشکلات حل شود.

سرپرست شهرداری بجنورد در ادامه گفت:از نقد‌ها و انتقادات منصفانه استقبال می‌کنیم و تلاش داریم چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی برای بالا بردن سطح عملکرد، فعالیت و خدمات رسانی فضای آرامش را حاکم نمایم.

جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد هم از اقدامات شهرداری بجنورد در سیاه پوش نمودن و تبلیغات محیطی بمناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ساماندهی و همکاری با هیات‌های مذهبی در برگزاری مراسمات سوگواری تقدیر و تشکر کرد. 

احمد رضا یزدانی رئیس کمیسیون حقوقی نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر هم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی مدیریت شهری از وجود برخی نا هماهنگی‌ها در امور شهری گلایه کرد و خواستار پیگیری و رفع آن شد.

برچسب ها: شهرداری ، فضای شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.