مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌و‌نقل شهرداری کرمان گفت: پارک حاشیه‌ای خودروها در معابر کرمان، هوشمند می‌شود.

علی سعیدی گفت: زیرساخت نرم‌افزاری هوشمندسازی پارک حاشیه‌ای خودروها از سوی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری و سازمان فاوا فراهم شده و به‌زودی با تکمیل این فرایند، خدمات سازمان به‌صورت غیرحضوری به شهروندان ارائه خواهد شد.

 او از خرید نرم‌افزار مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای و پارکینگ‌های عمومی خبر داد و افزود: قصد داریم با ارتقای وضعیت پارک حاشیه‌ای در معابر پرتردد، استفاده‌ عادلانه از این فضا را برای همه فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌و‌نقل شهرداری کرمان تصریح کرد: در بسیاری از موارد، افرادی خودروهای خود را در تمام طول روز در حاشیه‌ معابر پارک می‌کنند و امکان استفاده از جای پارک را برای دیگران از بین می‌برند و با این کار، آمار پارک‌ دوبله را زیاد می‌کنند که با ساماندهی پارک حاشیه‌ای از این توقف‌ها جلوگیری می‌شود.

او با بیان اینکه این سیستم پس از جذب سرمایه‌گذار در معابر پرتردد، اجرا می‌شود، تصریح کرد: در فاز نخست، پارکینگ‌های عمومی به این نرم‌افزار مجهز خواهند شد.

سعیدی افزود: در خصوص هوشمندسازی سیستم فرماندهی تقاطع‌ها نیز اقدامات مناسبی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در حال بررسی و مطالعه‌ بیشتر اینِ موضوع هستیم.

او گفت: اسناد برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی سیستم هوشمند فرماندهی تقاطع‌ها به‌زودی منتشر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.