رئیس تبلیغات اسلامی زرند گفت: موکب‌ها جهت ساماندهی باید از اداره تبلیغات اسلامـی مجوز بگیرند.

رئیس تبلیغات اسلامی زرند گفت: بیش از ۶۷۰ هیأت مذهبی، تکیه، موکب و روضه خانگی در زرند فعال شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم ماه عزای ابا عبدالله الحسین علیه السلام به همشهریان و عاشقان آن حضرت با بیان اینکه ابراز ارادت و خدمت به محبین اباعبدالله الحسین (ع) توفیقی بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود، گفت: عشق به امام حسین (ع) و محبت به آن حضرت در فطرت و سرشت همه عاشقان‌شان نهادینه شده است و باید این عشق و علاقه را با خدمتگزاری خالصانه به ارادتمندان سیدالشهدا (ع) به همگان نشان داد.

او در ادامه گفت: خداوند متعال را شاکریم که امسال شاهد عشق و علاقه چشمگیر و بیش از پیش نوجوانان و جوانان به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین علیه السلام هستیم صحت این مطلب را میتوان در حضور نوجوانان و جوانان در مراسمات عزاداری و نیز افزایش چشمگیر مواکب و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و روستا دید.

او گفت: در ایام محرم امسال بیش از ۴۵۰ هیات مذهبی مسجد، تکیه و روضه خانگی برای ماه محرم و صفر فعال شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: سه گروه تبلیغی با بیش از ۱۲۰ روحانی و مبلغ برای فعالیت‌های تبلیغی و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام به نقاط مختلف شهر و روستا اعزام شدند.

حجت الاسلام قلیزاده افزود: علاوه بر این برخی برنامه‌ها نیز به صورت خودجوش و مردمی است که برپایی مواکب، ایستگاه‌های صلواتی ونیز زیارت عاشورا و روضه‌های خانگی از جمله این برنامه هاست.

قلیزاده ادامه داد: با توجه به تعدد مواکب و ایستگاه‌های صلواتی علاقه‌مند به خدمتگزاری، جهت ساماندهی من جمله مسائل ترافیکی، بهداشتی و توزیع عادلانه اقلام مصرفی مثل شکر و نیز مسائل امنیتی ملزم به گرفتن مجوز از این اداره هستند. 

او افزود: مسئولیت اتفاقات احتمالی پیرامون موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی بدون مجوز بر عهده خود آنهاست و این اداره هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

همشهریان عزیز می‌توانند موضوعات احتمالی مثل ترافیک، آلودگی صوتی و .. به این اداره گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار