جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: به رغم همه تبلیغات سوء دشمن، حجاب و عفاف مورد توجه و خط قرمز مردم ایران است.

سردار عبدالعلی روانبخش، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در همایش چادر‌های آسمانی و تجلیل از فعالان حوزه عفاف و حجاب گفت: به رغم همه تبلیغات سوء دشمن، حجاب و عفاف مورد توجه و خط قرمز مردم ایران است.

او  افزود: دشمن با برنامه ریزی قبلی و با کمک رسانه تمام توان خود را به کار گرفته تا جای مظلوم و ظالم را تغییر دهد و آرامش جامعه را دستخوش تغییر قرار دهد که این امر محقق نشد.

سردار روانبخش تصریح کرد: حجاب و عفاف از واجبات الهی است و برای مردم مومن و متعهد ما حفظ بنیان، عفت و آرامش خانواده جزو خطوط قرمز است.

او بیان داشت: پلیس در حوزه سلبی با توجه به دستورالعمل‌های مربوطه عمل می‌کند و در بحث برنامه ناظر در سطوح چهارگانه، در بحث مقابله با بی حجابی در خودروها، مقابله با بی حجابی در اماکن عمومی و معابر عمومی و پارک‌ها و فضای مجازی فعالیت دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به برگزاری این همایش با مشارکت سایر ادارات و نهادها گفت: تمامی دستگاه‌های مسئول باید به کمک پلیس بیایند تا مقابله با بی حجابی بهتر پیش برود؛ زیرا یکی از اهداف مهم فرهنگ غرب از هم پاشیدن بنیان خانواده است و وجه تمایز فرهنگ اسلامی ایرانی و مزیت مهم آن پایبندی مردم به بنیان خانواده و شئونات دینی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار