معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش گفت:مهلت نام نویسی و ویرایش در مدارس شبانه روزی نمونه دولتی دوره اول متوسطه این استان تا پایان تیر تمدید شد.

جمالی آرند از تمدید مهلت نام نویسی در مدارس نمونه دولتی تا ۳۱ تیر خبر داد و گفت: دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس شبانه روزی نمونه دولتی می توانند به نشانی motkb۴۲۰۰.ir مراجعه و نام نویسی و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان با بیان اینکه مجوز تاسیس پنج مدرسه‌ نمونه دولتی و شبانه‌روزی در مناطق کم برخوردار استان صادر شد افزود: دبیرستانهای حجاب دخترانه و نمونه توحیدی پسرانه در شهرستان بویراحمد، دبیرستان جوادیه در دهدشت، دبیرستانهای آزادگان و فروغ دانش در شهرستان گچساران از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی متوسطه اول است که مجوز تاسیس و راه اندازی آنان بر اساس دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی متوسطه اول از وزارت آموزش وپرورش اخذ شده است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت، هشت شهرستان و۱۷ بخش و هزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش آموز و بزرگسال و در بیش از ۳ هزار و ۱۸ باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد دانش آموز، ۱۲ هزار در پیش دبستانی و مهدکودک استان حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۳۰ تير ۱۴۰۲
چرا برا مقطع متوسطه اول دخترانه دهدشت مدرسه نمونه دولتی درنظر نگرفتن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
قبادی
۱۰:۴۹ ۳۰ تير ۱۴۰۲
سلام
وقت بخیر
آزمون کی برگزارمیشه؟
آزمون استانی است یا شهرستانی