جلسه ستاد اربعین استان به ریاست مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی با اولویت بررسی ملزومات سفر زائران اربعین در تبریز برگزار شد.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر اینکه هر اندازه در توان داریم باید درخدمت زایران حسینی باشیم گفت: تأمین امنیت زائران، فراهم کردن زیرساخت‌ها ، سامان‌دهی حمل‌ونقل و آب آشامیدنی از موارد مهمی است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شوند.

رزمی افزود:تمام سعی و تلاش ما برای مدیریت سفر است و مصوبات ستاد اربعین در خصوص ثبت نام و اعزام زائران اربعین نیازمند اطلاع رسانی به مردم عزیز است که پیش بینی می‌کنیم امسال ۵۰۰ هزار نفر از شهروندان استان در این اجتماع عظیم فرهنگی حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه تامین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل اولویت اول است، ادامه داد: اگر سیستم فروش بلیط به سامانه سماح وصل شود، زائران می‌توانند با انتخاب خود به نسبت آرام بودن مرز‌ها از کشور خارج شوند.

وی خاطر نشان کرد: بهتر است تمرکز ما برای ارایه خدمات اربعین حسینی مرز تمر چین باشد و تمام امکانات زیرساختی استان باید در این مرز ایجاد شود.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه به دستور استاندار آذربایجان شرقی تمامی دستگاه‌های استان برای این امر بسیج شدند تا زائران بامشکل مواجه نشوند، اظهار داشت:اینکه اربعین مصادف با ۱۵ شهریور است باید امکانات اسکان، حمل و نقل و تغذیه بنحو احسن در داخل کشور و داخل عراق انجام گیرد، همچنین بهتر است جمعیت زائران در مرز‌های مختلف تقسیم شوندتا ترافیک در مرز‌ها اتفاق نیفتد.

 

برچسب ها: ستاداربعین ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.