معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گفت: فرماندهی میدان در ایام اربعین به استان واگذار شد که نشان از توانایی مسئولان انتظامی استان در کنترل تردد زائران دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا نظری در نشست هم اندیشی قرارگاه کمیته فرهنگی امام علی (ع) اعلام کرد: سال گذشته فرماندهی میدان در قرارگاه امام علی (ع) بر عهده فرمانده یگان ویژه ناجا بود که امسال به سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان سپرده شد.

وی گفت : تلاش مجموعه ارگان های دخیل در حوزه اربعین باعث شد امسال فرماندهی میدان به استان واگذار شود که در این میان نقش ناجای ایلام در این ارتباط تعیین کننده، بوده است.

وی افزود: با وجود آنکه از امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای تردد میلیونی زائران برخوردار نیستیم ولی سال گذشته شاهد بودیم با مجاهدت تمامی دستگاه ها بویژه نیروی انتظامی، در برخی روزها حتی تا 300 هزار نفر نیز از شهر و مرز مهران تردد کردند در حالیکه شهر مهران خود تنها 20 هزار نفر جمعیت دارد.

مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه امام علی (ع) ویژه اربعین حسینی تاکید کرد : انجام این کار خطیر بدون آنکه کوچکترین معضل امنیتی ایجاد شود تنها در سایه تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی میسر بود.

نظری از آمادگی ناجا به همراه سایر ارگان ها برای زمینه سازی تردد آسان زائران در ایام اربعین خبر داد و اظهار کرد : رایزنی هایی با ناجای مرکز برای تامین نیرو و تجهیزات صورت گرفته ضمن اینکه با شناسایی نقاط ضعف سالیان گذشته، تلاش شده بویژه در بخش ترافیکی معضلات پارسال برطرف شود.










انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، اربعین ، میدان ، مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.