پرفورمنس "آنتراکت" که از چند روز گذشته مورد استقبال تماشاگران جوان شهر مشهد قرار گرفته است، تئاتری با نوازندگان پشت پرده است که فقط آوای موسیقی آنان قصه‌ای عاشقانه را روایت می‌کند.

کارگردان تئاتر آنتراکت با بیان اینکه این اثر حاصل کارگردانی گروهی و یک کار تلفیقی از تئاتر و موسیقی است، گفت: آنتراکت یک کار جدید از پرفورمنس است که چهار نوازنده و یک راوی دارد، نوازندگان در تمام مدت اجرا در پشت پرده‌ای قرار دارند که فقط سایه آنان و آلت موسیقی که در دست دارند، به تماشاگران نشان داده می‌شود.

مصطفی محمدزاده بیان کرد: طراحی که برای تئاتر آنتراکت تدوین شده با شکل و شمایل اجرایی که دارد یک پرفورمنس تصویری را تشکیل می‌دهد، به عبارت دیگر آنتراکت پادکستی است که به صورت زنده به اجرا درمی آید.

به گفته وی، موسیقی آنتراکت به صورت زنده اجرا می‌شود، اما تفاوتش با کنسرت در آن است که اجرا‌ها از پشت پرده انجام می‌گیرد و ۴۵ دقیقه نوازندگی بازیگران این تئاتر روایت کننده قصه می‌شود.

محمدزاده خود را یک بازیگر تئاتر معرفی کرد که کارش را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و آنتراکت اولین کار او به عنوان یک کارگردان است.

Play

۰۰:۰۰

-۰۰:۵۹

Mute

Settings

PIPEnter fullscreenDownload

کارگردان آنتراکت گفت: شروع این کار از سال گذشته در تهران انجام گرفته و نخستین اجرای آن نیز در تهران بوده، امسال تصمیم گرفتیم که اجرای این تئاتر را در مشهد داشته باشیم که خوشبختانه پس از بازبینی متولیان، آنتراکت برای اجرا روی صحنه تئاتر مشهد انتخاب شد و تاکنون نیز موفقیت آمیز بوده است، به طوریکه در هیچ شبی از اجرا‌ها سالن کم تعداد نشده و حتی اجرا به دو نوبت در شب هم رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان این ماه و قبل از شروع ماه محرم، همچنان آنتراکت پرمخاطب روی صحنه ظاهر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.