اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان شرایط دریافت وام بازآفرینی را اعلام کرد.

واقع شدنِ مِلک مورد نظر در محدوده‌های مصوب بافت فرسوده شهرها، دارا بودنِ سندِ مالکیتِ ۶ دانگ و داشتن پروانه ساختمانی؛ این‌ها سه شرطی است که متقاضیان می‌توانند به شرطِ داشتنشان، وام بازآفرینی بگیرند.

اداره کل راه و شهرسازی استان  اصفهان با اعلام این شرایط، اضافه کرده: مبلغ تسهیلات ساخت در محدوده بازآفرینی، ۳۰۰ میلیون تومان است که ۱۵۰ میلیون تومان آن با سود صفر درصد در دوره مشارکت بازپرداخت می‌شود یعنی در مدت سه سال؛ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر هم با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ده ساله ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استان، ۱۳ طرح در سطح استان با مساحت ۲۸۸ هکتار در شهر‌های اصفهان (چشمه طوطی و فرایبورگ) و همین طور در شهرستان‌های شهرضا، آران و بیدگل، کاشان، گلپایگان، خوانسار و تیران اجرایی شده که از میان آنها، طرح‌های ۳۹۰ واحدی آران و بیدگل، عملیات خاکی ۶۷ هکتاری گلپایگان و عملیات اجرایی و زیرسازی تیران تکمیل شده است. میزان پیشرفت فیزیکی سایر طرح ها هم بالاتر از ۱۵ درصد اعلام شده است.

متقاضیان برای مطلع شدن از اینکه مِلکشان در محدوده مصوب قرار دارد یا خیر، می‌توانند به نشانی facility.udrc.ir، قسمت استعلام موقعیت ملک در بافت فرسوده مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.