رئیس اداره توزیع برق مهاباد گفت: میزان مصرف برق روزانه این شهرستان به بالای ۷۶ مگاوات رسیده که نسبت به تیر ماه سال گذشته حدود ۲ مگاوات بیشتر است.

جلال زایر رئیس اداره توزیع برق مهاباد گفت: روند مصرف انرژی برق در سطح شهرستان عادی بوده و خوشبختانه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی همراهی قابل قبولی داشتند.

وی با بیان اینکه روند مصرف برق در سطح ادارات نیز کاهشی است، افزود: همراهی دستگاه‌های اجرایی و همچنین تغییرات در ساعت کاری ادارات موجب شده که از این بابت مشکلی وجود نداشته باشد.

رئیس اداره توزیع برق مهاباد گفت: براساس بازدید‌های انجام شده هشت تذکر کتبی و هشداری به ادارات شهرستان مهاباد ارسال شده که در صورت تداوم مصرف زیاد، برق این ادارات نیز بدون هیچ اغماضی قطع خواهد شد.

زایر با بیان اینکه در بخش صنایع نیز طبق برنامه هفتگی روز‌های چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ شب به طور متناوب مدیریت مصرف برق اعمال خواهد شد، اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیز براساس برنامه تشویقی مقرر شده که با رعایت مصرف برق در ساعت ۱۱ تا ۱۶، مصرف در مابقی ساعات رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: از شهروندان انتظار می‌رود هنگام استفاده از کولر یا وسایل سرمایشی، تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرف‌شویی و جاروبرقی به‌طور همزمان به‌ویژه در ساعات اوج بار استفاده نکنند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.