مراسم اولین سالروز شهادت مدافع وطن ستوان یکم شهید مهدی محمدی نسب در اقبالیه برگزار شد.

یادواره شهدا و اولین سالروز شهادت مدافع وطن ستوان یکم شهید مهدی محمدی نسب با حضور مسولین شهری و انتظامی لشکری در مصلای شهر اقبالیه برگزار شد. 

شهید ستوان یکم شهید مهدی محمدی نسب در مرز شهر بانه در درگیری با گروهک تروریستی پژاک به درجه رفیع شهادت نایل امد به همین مناسبت مراسمی با حضور سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان و حجت السلام سیدعلیرضا ادیانی نماینده، ولی فقیه در فراجا و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا جمهوری اسلامی ایران و مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

سردار ابراهیمی گفت: دفاع از وطن دفاع از اسلام و جهاد در راه امنیت کشور عین دفاع از اسلام است.

حجت الاسلام ادیانی هم اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیقی شد در جمع مردمی انقلابی و ولایتمدار شهر اقبالیه و یادواره شهدای رشید این خطه حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنی از شهید سپهبد قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه تا کسی شهید نبود شهید نمی‌شود، افزود: مطمئنا خداوند لطف و نظر ویژه‌ای به شهیدان داشته که آن‌ها به این مقام والا دست یافته و به این جایگاه و منزلت رسیده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه هدف دین، تحقق ارزش‌های الهی در جامعه بوده و دفاع از وطن اسلامی عین دفاع از اسلام است، تصریح کرد: شهید مختص به یک مرز و بوم نیست، اینجا کسی برای یک تکه خاک نمی‌جنگد بلکه هدف زنده نگهداشتن اسلام است، این گونه است که تحمل فقدان شهید و درد و ناراحتی آن را برای خانواده آسان می‌سازد.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اهمیت و جایگاه شامخ خانواده شهدا تاکید کرد: مطمئنا این فرزندان در دامان شیرزنان با عفت به دنیا آمده و تربیت شده و این روحیه ایثارگری آن‌ها از تربیت خانواده آن‌ها سرچشمه می‌گیرد که فکر سازش با آمریکا و تن دادن به ذلت به ذهن آن‌ها خطور نمی‌کند، حتی اگر این آزادگی به قیمت از دست دادن جان آن‌ها و شهادت در راه خدا به ثمر برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار