استاندار لرستان گفت: ابتکار وزارت کشور در برگزاری جلسه ویژه استانداران و معاونان استاندار با وزیر کشور در رفع مشکلات موثر است.

فرهاد زیویار در جلسه با احمد وحیدی وزیر کشور در وزارت کشور اظهارکرد: برگزاری این جلسه و حضور معاونان وزیر کشور و استاندار و بیان نقطه نظرات مختلف، ارائه راهکارها، مشاوره‌ها و ایده‌های مختلف و پیگیری‌هایی که لازم است صورت پذیرد می‌تواند در برطرف شدن مسائل و مشکلات استان‌ها راهگشا و منشا اثر باشد.

وی با اشاره به اینکه استانداران جلسات متعددی با وزیر کشور در طول سال برگزار می‌کنند، افزود: این ابتکار که حضور تمام معاونان وزیر و معاونان استاندار برای احصا و پیگیری مسائل استان‌ صورت گرفت، ابتکار جدیدی بود.

استاندار لرستان در مورد مباحث مطرح شده در این نشست گفت: هر یک از معاونان در حوزه تخصصی خود کارنامه‌ای از عملکرد خود را ارائه کردند.

وی ادامه داد: در حوزه معاونت عمرانی اقدامات انجام شده در حوزه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، پروژه‌های راکد استانی و ملی، حجم سرمایه‌ گذاری‌ های صورت گرفته در حوزه معاونت اقتصادی و مباحثی همچون حاشیه‌نشینی، خودکشی، حجاب و عفاف، فرزندآوری، جوانی جمعیت در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی مربوط به لرستان مورد بررسی قرار گرفت.

زیویار اظهارکرد: وزیر کشور از مدیریت استان خواست که برنامه‌ و گزارشی را آماده کنند براساس انتظارات دولت و استان، حمایت‌ها و اقدامات لازم برای رفع موارد مطرح شده در جلسه از سوی وزارت کشور صورت پذیرد.

در این جلسه معاونان حوزه‌های مختلف وزیر کشور و معاونان سیاسی امنیتی، هماهنگی امور اقتصادی، عمرانی و توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان نیز حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.