معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: رسالت اندیشمندان در عرصه جهاد تبیین مقابله با تحریف است که باید در ایام ماه محرم و صفر به خوبی به آن پرداخته شود.

مرتضی ولی پوری  روز دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی به مناسبت ایام ماه محرم و صفر گفت: با توجه به شرایط کشور که بیش از هر زمان دیگری مورد همجه دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته و از هر فرصتی برای تحریف عقاید اسلامی استفاده می‌کنند، تبیین فلسفه قیام عاشورا بویژه برای نسل جوان ضروری به نظر می‌رسد.
وی بیان کرد: در نگاهی گذرا به وقایع کشور‌های اسلامی به خوبی می‌توان رد پای جریانات انحرافی را مشاهده کرد، در این راستا مسوولان بویژه اندیشمندان باید برای رفع این فتنه‌ها و روشن کردن افکار عمومی برنامه ریزی کنند.
ولی پوری گفت: جهاد تبیین در راستای تقویت بنیه دینی و ایمانی مردم برای ترویج ارزش‌های دینی در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است که باید بیش از پیش در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به آن توجه شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از مسوولان دستگاه‌های مرتبط فرهنگی و اجتماعی خواست با ورود جدی به عرصه تبیین و تولید محتوا‌های مرتبط به این مهم جامه عمل بپوشانند.
به گفته وی نقش شهرداری‌ها در راستای فضاسازی‌های شهری، استفاده از تریبون‌های جمعه و جماعات، هیات‌های فرهنگی و مذهبی در این عرصه بسیار خطیر است که باید از هم اکنون برای آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار