مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان از شهرداری و شورای زرند خواست با تعامل بیشتر در کنار مدیران ارشد شهرستان، برنامه‌های جامعی را در حوزه‌های مختلف شهری به انجام رسانند.

سالن فرمانداری شهرستان زرند پس از سال‌ها میزبان مدیران حوزه مدیریت شهری در کنار متولی استانی خود، یعنی دفتر امور شهری و شورا‌ها بود.

حسینی نژاد فرماندار زرند، برگزاری این جلسه را بسیار ضروری دانست و در زمینه مشکلات ویژه شهرداری که از طریق استانداری قابل حل است بحث و تبادل نظر کرد.

 در این جلسه ابتدا شهردار، اعضای شورای شهر به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مشکلات شهر زرند و نحوه تعامل و شیوه‌های حمایت ادارت مرتبط در حوزه سیما و منظر شهری پرداختند.

 شهسواری مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان با بیان برخی از ماموریت‌های شهرداری و شورای شهر در بخش جذب منابع و حوزه سرمایه گذاری از اقدامات اخیر شهرداری در انجام پروژه‌های عمرانی قدردانی کرد و از مجموعه شهرداری و شورا خواست تا با تعامل بیشتر در کنار مدیران ارشد شهرستان به ویژه بازوی اجرایی دولت برنامه‌های جامع و کاملی را در حوزه‌های مختلف شهری در شهر سرشار از منابع زرند به انجام رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.