شهردار کرمان گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر از جاده تهران آغاز می‌شود و امسال نهضت آسفالت در شهر کرمان را داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با موضوع تشریح رویداد یک‌صد سالگی شهرداری و آخرین وضعیت پروژه‌های شهری کرمان گفت:  در سه سال گذشته همراهی خوبی بین مسئولان استان با مجموعه شهرداری کرمان وجود داشته است.

او با اشاره به برنامه‌های شهرداری کرمان در سال جاری افزود: در ادامه تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر کرمان و تقاطع‌های غیرهم سطح امسال تقاطع کشاورز و سال آینده تقاطع الغدیر به اتمام می‌رسد.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه تملک محور سردار سلیمانی به زودی انجام شده و این محور بازگشایی خواهد شد بیان داشت: مطالعات طرح دفع آب‌های سطحی و سیل بند شهر کرمان در حال انجام بوده و نخستین مرحله آن در خیابان ۱۷ شهریور اجرا می‌شود.

عالم زاده با بیان اینکه پروژه پیاده راه میدان ارگ شهر کرمان به مناقصه رفته و ساماندهی ورودی‌های شهر نیز توسط مشاور انجام شده و از ورودی جاده تهران آغاز می‌شود تصریح کرد: امسال نهضت آسفالت در شهر کرمان را داریم.

او با اشاره به اینکه هماهنگی لازم جهت تملک اراضی آرمستان جدید شهر کرمان در حال انجام است و امیدواریم که تا پایان سال تدفین در آرامستان جدید شهر کرمان آغاز شود گفت: مطالعات و مرمت حمام باغ لله کرمان آغاز خواهد شد.

شهردار کرمان به اقدامات انجام شده در سایت‌های مسکن مهر شهر کرمان، به سازی و نوسازی مدرسه شهرداری کرمان، احداث پارک بحران و بازآفرینی شهری در محله گلبازخوان احیا و به سازی قبه سبز، میدان کوثر به میدان پیاده راهی تبدیل میشود.

عالم زاده گفت: احیا و بهینه سازی در بافت تاریخی به صورت جدی انجام می‌گیرد، ۲۰ دستگاه اتوبوس ۶۳ میلیارد تومان به ناوگان شهری افزوده میشود، ۲۰ پارک با ۴۲ میلیارد تومان تکمیل به بهره برداری میرسد و ۲۰ پروژه هم دردست احداث است در سال جاری امسال به بهره برداری می‌رسد.

اوافزود: اجرای یک برنامه محوری با محوریت بزرگداشت سردار سلیمانی رویداد مرز پرگوهر و ساخت یک ساختمان فاخر با هویت تاریخی و فرهنگی کرمان با کارکرد فرهنگی در کرمان کلنگ زنی می‌شود.

عالم زاده از راه اندازی موزه بلدیه کرمان، برگزاری ارکستر بزرگ خواجو و برنامه مجازی ویژه ایام محرم خبر داد.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار