رسانه‌ها نقش پیشران در جهاد تبیین و امید آفرینی را بر عهده دارند

استاندار چهارمحال و بختیاری پمپاژ یاس و ناامیدی را از شدیدترین هجمه‌های دشمن علیه ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: برای مقابله با این هجمه صدا و سیما و رسانه‌ها نقش پیشران در جهاد تبیین و امید آفرینی را بر عهده دارد.

غلامعلی حیدری امروز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: اهمیت و حجم کار‌ها و برنامه‌ها زمانی مشخص می‌شود که راهبرد دشمن را شناسایی کنیم و برای مهار و کنترل آن، براساس باور و عقیده راسخ انقلابی با راهبرد دشمن مقابله کنیم.

وی ادامه داد: پمپاژ یاس و ناامیدی به ویژه برای جامعه شایسته ایرانی از مهمترین راهبرد‌های دشمن در سال‌های اخیر بوده است و این موضوع نقش و اهمیت فعالیت‌های رسانه‌ای برای امیدآفرینی و تبیین داشته‌ها و دستاورد‌های کشور را دوچندان کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: غربی‌ها به دنبال ایجاد گسل‌های اجتماعی، ایجاد خلل در وحدت و انسجام مردم و ناچیز نشان دادن دستاورد‌ها و داشته‌های کشور هستند، به همین دلیل در مقابل راهبرد دشمن و حرکت تهاجمی و همه‌جانبه آن، نقش اصحاب رسانه بیشتر برجسته می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری خاطرنشان کرد: اگرچه امکانات نابرابری در مقابل دشمن داریم، اما صداوسیما و رسانه‌ها می‌توانند با تولیدات فاخر خود پایداری و مقاومت را در مردم برای مهار هجمه‌های دشمن تقویت می‌کنند.

وی گفت: معنویت رمز موفقیت کشور است و دشمن نیز این موضوع را می‌داند و آن را هدف قرار داده است، اما در مقابل، مردم در جشن عید غدیرخم ولایتمداری خود را بیش از پیش نشان دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، برافراشته نگه‌داشتن پرچم ایثار و شهادت را از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها و صداسیما عنوان کرد و گفت: با کار هنری و جذاب و چذاب می‌توان جهاد تبیین کرد.

حیدری به دستاورد‌های دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: عضویت در پیمان شانگ‌های و تقویت روابط با همسایگان، اقدامات اقتصادی در داخل و فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف کشور بخشی از عملکرد دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۵۵ ۱۸ تير ۱۴۰۲
استان بام ایران چهارمحال بختیاری با توجه به منابع فراوان آب و انرژی و نیروهای زبده و ورزیده و فنی و با دانش ،مساعد ابر صنعتی شدن است و بدوش کشیدن مسولیت های بزرگ برای کشور عزیزمان است
و آینده در صورت تلاش مدیران و مسولان و نمایندگان استان و کشور درخشان درخشان است
آنچه محل و کشور ما را میسازد خود ما مردم و مسولین استان و کشور هستیم
آخرین اخبار