هویت محوری و عدالت گستری دو رویکرد تحول صدا و سیما

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: در دوران تحول صدا و سیما هویت محوری و عدالت گستری در رأس برنامه‌ها است.

حسن عابدینی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: صدا و سیما دانشگاهی برای زمینه سازی اندیشه‌های انقلابی، آوردگاهی برای مقابله با امواج فتنه ها، قرارگاهی برای نشر امید و نشاط بین مردم و آسایشگاهی برای نشان دادن زیبایی‌ها و جلوه‌های بصری است.

وی افزود: هم به حکم شرع و هم به لحاظ قانونی و عقلانی تبعیت از اندیشه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به بالندگی کشور کمک می‌کند.

دکترحسن عابدینی گفت: انقلاب اسلامی در ۲۰ سال گذشته توانسته راهبرد‌های دشمن در زمینه‌های طایفه‌ای و مذهبی را نقش بر آب کند.


بیشتر بخوانید


معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به این که تلاش بر این است تا چهارمحال و بختیاری به تراز یکی از برترین ادارات کل صدا و سیمای استانی تبدیل شود، افزود: شبکه استانی چهارمحال و بختیاری همزمان با مرکز اصفهان اچ دی می‌شود.

وی با اشاره به این که برنامه‌های این استان در شبکه‌های ملی پخش می‌شود، گفت: در چهارمحال و بختیاری بزودی ضبط سریال علیمردان خان کلید می‌خورد.

در این مراسم از زحمات یوسف افشارنیا مدیرکل سابق صدا و سیما تجلیل و سید محسن حسینی چالشتری به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیما منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار