طرح مدیریت جامع شهری و روستایی درمجلس بررسی می‌شود.

 نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از دهیاران شهرستان بستان آباد گفت:طرح مدیریت جامع شهری و روستایی که نوبت در خواست اصل ۸۵ می‌باشد بزودی در مجلس بررسی می‌شود.

غلامرضا نوری افزود:بخشی از این طرح به موضوعات دهیاری‌ها و خدماتی که بصورت متمرکز در روستا‌ها انجام می‌شود مربوط بوده و در راستای ساماندهی دهیاری‌ها و امنیت شغلی و حقوق و مزایای دریافتی دهیاران و ادامه فعالیت ساز وکارر‌هایی دارد.

اسکندری مدیرکل امور روستائی و شورا‌های استانداری نیز در این همایش با بیان اینکه ارتقاء اقتصادی روستا‌ها با محوریت دهیاری‌ها از اهداف دولت می‌باشد افزود:۶۰ روستا در استان هدف گردشگری داریم که بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر امسال از آن‌ها بازدید داشتند.

وی از واریز ۷۶۱ میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌های استان در سال ۴۰۱ خبر داد و افزود:امسال این میزان دو برابر افزایش خواهد داشت.

توری فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این همایش ضمن انتقاد از رشد قارچ گونه ویلاسازی در برخی از مناطق زراعی و کشاورزی در این شهرستان گفت:به دلیل مهاجرت معکوس و رشد جمعیتی در برخی از روستا‌های این شهرستان نیازمند اصلاح و بازنگری طرح هادی در روستا‌های این شهرستان هستیم.

در این همایش ۳۰ نفراز دهیاران برتر شهرستان بستان آباد تجلیل بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار