مدیرکل مدیریت بحران ایلام گفت: دمای هوای استان به خصوص در مناطق گرمسیری از امروز افزایش می‌یابد.

مجید بیگلریان، مدیرکل مدیریت بحران ایلام گفت: از امروز تا آخر هفته دمای هوا در مناطق مختلف استان علی‌الخصوص مناطق گرمسیری افزایش می‌یابد، دستگاه‌های اداری و مردم در این راستا اقدام به صرفه جویی برق کنند.

وی افزود: برابر اعلام هواشناسی دمای بین ۴۸ تا ۵۰ درجه سانتیگراد در مناطق گرمسیر و در نقاط سردسیر و معتدل هم بین ۳۸ تا ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

ولی الله ناصری، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام نیز بیان کرد: برابر مصوبه هیات دولت همه ادارات از جمله دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش‌کردن روشنایی غیر ضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

 ناصری افزود: ادارات پرمصرف در ایام پیک مصرف بازدید می‌شوند و در صورت عدم رعایت میزان الگوی مصرف، برق این ادارات توسط شرکت توزیع برق قطع می‌شود و همچنین اداراتی که دارای مواد برق اضطراری هستند باید این مولد‌ها به مدار مصرف بیاورند و در غیر این صورت انشعاب برق آن‌ها قطع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.