فرماندار ویژه مهاباد گفت: خوشبختانه در مراحل دریافت و تحویل گندم در مراکز خرید هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید از مراکز خرید گندم ضمن تاکید بر سهولت دریافت گندم از کشاورزان گفت: خوشبختانه در مراحل دریافت و تحویل گندم در مراکز خرید هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و کشاورزان در کمترین زمان ممکن می‌توانند محصول خود را تحویل دهند.

وی با اشاره به قیمت خرید تضمینی گندم افزود: دولت قیمت ۱۵ هزار تومان را برای خرید تضمینی گندم در نظر گرفته و به کشاورزان توصیه می‌کنیم ضمن تحویل گندم به مراکز خرید از واگذاری محصول خود به دلالان خودداری کنند.

عباسی اضافه کرد: امسال برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان، ۹ مرکز خرید راه‌اندازی شده که کار خرید این محصول مهم کشاورزی را از اوایل تیرماه جاری آغاز کرده اند.

وی همچنین در حاشیه این بازدید از نحوه رسیدگی به گندم‌های دریافتی، کنترل کیفی، نرخ خرید گندم، نحوه پرداخت پول به گندمکاران و رعایت مسائل بهداشتی و نگهداری در مخازن را مورد بررسی قرار داد.

فرماندار ویژه مهاباد به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله مدیر شرکت غله، جهاد کشاورزی، بهداشت و تعاون روستایی این شهرستان از مراکز خرید تضمینی گندم در این شهرستان بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.